ja lovade jue....

hahaha ja lovade ju att ladda upp bilder här kommer dom...<3

här kommer bilder från när vi baka hos mig asso när vi baka lussebullar:)


visst blev dom fina!!!:) hahah freddi gjorde den lilla<3


Gabbi provsmakar:P<333


haha ja torkar ansiktet för freddi kasta mjöl på mig haha snart ska ni se hur gabbi såg ut..


HAHAHA fin vaa!!:D


haha de blev lite deg över o ja o freddi exprimenerade lite :D


haha lite senare så åt vi middag freddi åt 3 JALAPEÑOS haha vi sa att hon skulle bli frisk om hon gjorde de , så hon lita på oss hahaha hon drack typ 5 glasvatten:)


mina 2 änglar<33333333333333333333

de va allt om de nu kommer en liten bild på min fina julklapp av nikki o ebba:D

fick en röd liten påse med massa skoj fick bla. 2par örhängen bad saker o en liten humor sak:D TACK<3

och ja får jue nt glömma bilderna från när ja baka:)


haha fina va (NOT)


nu är alla klara:)


fleegs oppss glömde S<33

sen första snö dagen va ja med eve o gabbi


skit fin bild!!<333

sen har ja jue varit med eve skit mkt under lovet:)


haha ja o eve i hm<3

men nu orkar ja nt mer<33



Kommentarer
Postat av: felicia

jaaa bestfriends forever , följ våran vänskap !

2010-01-01 @ 04:26:25
URL: http://felidis.blogg.se/
Postat av: felicia - DAGENS FRÅGA

Haha det är INTE jag som kommenterar i eran blogg så ni vet tjejer!:D haha

2010-01-03 @ 23:52:59
URL: http://felidis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0