Eve o eve is the shit<3

shulululu sitter here med eve hon e typ crazy:D
idag var vi först på princess alla tjejer och fixade naglarna sen så gick vi t donken och åt lite mat  sen så skulle linnea och eve sova hos mej .. sen när vi kom hem så fick linnea ont i magen så hon åkte hem sen efter det så gjorde jag och eve lite  granatäpple och melon som i satt och åt sen kom vi på att vi skulle göra en mys hörna med ansikts mask och skit  det var nicee då ringde vi rager och satt och prata med hnm lite  haha ni får inte veta vad vi har pratat om topp hemligt ;);)....sen ringde vi mk och prata med henne  och vi pratade lite om vad hon hade gjort i dag och sånt sen ringde vi linnea och kollade hur hon mådde hon mådde typ bättre sen så  gjorde vi typ oss i ordning juste jag måste berömma rager han sjunger så fint du borde söka t talang  eller idol asso jag driver inte :)) idag fick jag mina födelsedags presenter av linnea och freddi fick jag en hårspray och lite annat och av eve och gabbi fick jag string hahahahaahaha och lösögonfransar hahaha jag dog av garv ;))



Kommentarer
Postat av: Vickiiie

Oki :D:D

2010-01-06 @ 14:44:16
Postat av: Rager

NI RINGDE MIG?!! :o

2010-01-20 @ 18:42:48
Postat av: Rager

aha dåå.. men haha ja vet att ja sjunger bra :D

2010-01-20 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0